ServiceDesk Plus Professional Edition - Multi-Language Annual Subscription 2 Technicians (250 nodes)

В наявності
Безкоштовна доставка
27846 грн з ПДВ
0 відгуків

ManageEngine ServiceDesk Plus дає можливість надавати клієнтам обслуговування виняткової якості, дозволяючи забути про щоденні авралах в роботі ІТ-відділу. Система забезпечує централізоване управління ІТ службами, та наочне уявлення даних щодо вирішення питань користувачів в сфері ІТ.

Основні можливості ManageEngine ServiceDesk Plus:

  • Підтримка ITIL.
  • Автоматизація.
  • Управління інвентаризацією ІТ-активів.
  • Вбудована інтеграція.
  • Інтеграція з Office 365 (хмара).

Основні переваги ManageEngine ServiceDesk Plus:

  • Зменшення кількості звернень до служби підтримки за рахунок порталу самообслуговування.
  • Підвищення ефективності роботи служби ІТ-підтримки.

Порівняння редакцій ManageEngine ServiceDesk Plus:

Standard
для служби ІТ-підтримки
Professional
служба підтримки + управління активами
Enterprise
служба технічної підтримки + ITIL управління активами + управління проектами
  • Управління інцидентами.
  • Портал самообслуговування.
  • База знань.
  • Підтримка декількох сайтів.
  • Управління SLA.
  • Звіти служби підтримки.
  • Управління службою підтримки.
  • Виявлення ІТ-ресурсів.
  • Управління програмними активами.
  • Звіти про інвентаризацію ресурсів.
  • Управління закупівлями та контрактами.
  • Управління інцидентами.
  • Управління проблемами.
  • Управління змінами.
  • Управління ІТ-проектами.
  • Каталог послуг.
  • Управління активами.
  • База даних управління конфігураціями (тільки локальна версія).

Відмінності можливостей середовищ розміщення ManageEngine ServiceDesk Plus:

  Локальне розміщення Хмара
Вбудований модуль CMDB  
Настроюється платформа додатків  
Автоматичне злиття відповідей на листи у вигляді обговорень  
Об'єднання заявок на обслуговування  
Співпраця в реальному часі  
Загальний доступ кінцевих користувачів та агентів до заявок  
Миттєве отримання історії заявок і робочих станцій  
Спільне подання заявок і завдань  
Автоматичне закриття заявок при відхиленні запиту  
Імпорт категорій, підкатегорій та елементів з CSV-файлів  
Бізнес-правила  
Інтеграція зі сторонніми програмами створення звітів  
Звіти про запити для розробників  
Класифікація категорій послуг для ІТ-інфраструктури та бізнесу  
Настроювані шаблони змін  
Настроювані робочі процеси змін  
Динамічні шаблони з правилами заповнення полів і форм  
Робочі процеси змін  
Налаштовані перемикачі змін  
Визначення взаємозв'язків між ресурсами на основі їх залежності  
Визначення та управління ресурсами для безперебійного надання ІТ-обслуговування  
Схема взаємовідносин, яка пояснює відносини між ресурсами, робочими станціями, програмним забезпеченням, людьми тощо.  
Визначення типів елементів конфігурації та типів відносин  
Вкладення документів в елементи конфігурації  
Перегляд схеми відносин між елементами конфігурації  
Єдиний каталог організації  
Унікальні екземпляри служби підтримки  
Автоматизація обслуговування між відділами  
Вбудований каталог і шаблони для кожного екземпляра служби підтримки  
Централізований портал обробки заявок  
Інтеграція з API Outlook  
Інтеграція повідомлень з діями Microsoft  
Інтеграція з OpManager  
Інтеграція з Skype  
Вкладення хмарних файлів  
Створення налаштованих форм з полями різних типів (інтерфейс з підтримкою перетягування)  
Додавання настроюються перевірок, дій і перемикачів, визначення параметрів, що робочих процесів  
Надання настроюваних додатків певним користувачам  
Звернення до важливих даних заявок через пошук  
Розміщення настроюваних додатків на будь-якому порталі у вигляді веб-форм  
Налаштований розклад  
Відгуки ServiceDesk Plus Professional Edition - Multi-Language Annual Subscription 2 Technicians (250 nodes)

Залишити свій відгук

Доставка замовлення.

Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.

Доставка здійснюється тільки за передоплатою.

Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.

При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.

Термін постачання.

Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»). 

У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.

Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.

Фізична доставка.

Доставка здійснюється тільки за передоплатою.

Умови доставки до відділень Нової пошти.

  • Доставка здійснюється за рахунок покупця за адресою, вказаною в реєстраційній формі, або на відділення курьєрської служби «Нова пошта» в межах України.
  • Вартість і терміни доставки уточнюйте у перевізника.
  • Коли замовлення надійде до відділення, вам прийде SMS-повідомлення від «Нова Пошта» із зазначенням номера накладної.
  • Отримати замовлення можете будь-коли після отримання SMS про прибуття посилки. Графік роботи відділень тут.
  • Ваше замовлення безкоштовно зберігається у відділенні протягом 3 робочих днів. Якщо термін зберігання добігає кінця і ви не отримуєте замовлення – воно повертається до магазину.
Новинка
Microsoft 365 Personal (ESD Subscription License)
#QQ2-00004 В наявності

2230 грн з ПДВ

Microsoft 365 Personal (ESD Subscription License)
Новинка
Microsoft 365 Family (ESD Subscription)
#6GQ-00084 В наявності

3200 грн з ПДВ

Microsoft 365 Family (ESD Subscription)
Offline Explorer Enterprise 7.6 (MetaProducts ® Corporation)
#ALS0178 В наявності

11406 грн з ПДВ

Offline Explorer Enterprise 7.6 (MetaProducts ® Corporation)
StatPlus Pro 6.9 (AnalystSoft Inc.)
#ALS0223 В наявності

1198 грн з ПДВ

StatPlus Pro 6.9 (AnalystSoft Inc.)
Microsoft Windows 10 Home, ESD Multilanguage (електронна версія) (Microsoft Corporation)
#KW9-00265 В наявності

4550 грн з ПДВ

Microsoft Windows 10 Home, ESD Multilanguage (електронна версія) (Microsoft Corporation)
ТОП
Microsoft 365 Business Standart (Microsoft Corporation)
#CFQ7TTC0LDPB_0001_P1Y_A В наявності

7020 грн з ПДВ

Microsoft 365 Business Standart (Microsoft Corporation)
TeamViewer Business (1 year subscription) (TeamViewer GmbH)
#TVB0010 В наявності

14255 грн з ПДВ

TeamViewer Business (1 year subscription) (TeamViewer GmbH)
TeamViewer Premium (1 year subscription) (TeamViewer GmbH)
#TVP0020 В наявності

28565 грн з ПДВ

TeamViewer Premium (1 year subscription) (TeamViewer GmbH)
TeamViewer Corporate (1 year subscription) (TeamViewer GmbH)
#TVC0020 В наявності

56600 грн з ПДВ

TeamViewer Corporate (1 year subscription) (TeamViewer GmbH)
360 Total Security для Бізнесу Стандартний (1 рік 1 пристрій)
#360tsbstan В наявності

965 грн з ПДВ

360 Total Security для Бізнесу Стандартний (1 рік 1 пристрій)