Central Extended Support for Windows 7/Server 2008 R2/Windows 8.1/Server 2012/Server 2012 R2 (при купівлі від 500 Users діють додаткові знижки)
Розширена підтримка буде активна для Windows 7/Server 2008 R2 до 31 березня 2025 року для пристроїв, керованих Central. Розширена підтримка буде активна для Windows 8.1/Server 2012/Server 2012 R2 з 1 серпня 2023 року до 31 березня 2025 року для пристроїв, керованих Central.
Щоб продовжувати отримувати оновлення та підтримку, клієнти Sophos Central повинні придбати ліцензію на розширену підтримку. Після цього ми продовжуватимемо надавати оновлення системи безпеки та періодичні оновлення ядра для підтримки захисту, але залишаємо за собою право переглядати статус підтримки, якщо буде виявлено проблему, що означає, що ми не можемо забезпечити відповідний захист.
Що робити, якщо я не придбаю розширену підтримку?
З 8 січня 2022 року будь-який клієнт із умовною ліцензією, який не має розширеної підтримки, може бачити сповіщення про помилки оновлення для цих операційних систем у Sophos Central. Якщо налаштовано, сповіщення електронною поштою також надсилатимуться. Коли пристрої перебувають у цьому стані, придбання розширеної підтримки автоматично вмикає оновлення, і пристрої працюватимуть у звичайному режимі. Будь-який клієнт, який не має розширеної підтримки, але все ще має одну з вилучених операційних систем у Sophos Central, побачить один із таких банерів під час входу в Sophos Central:
Примітка. Який банер буде показано, залежить від того, які операційні системи присутні на вашій Sophos Central Dashboard.
Чи підтримуватимуться всі функції сервера під час розширеної підтримки?
Хоча основні функції захисту від загроз підтримуватимуться, але з жовтня 2023 року ми більше не підтримуватимемо таку функцію сервера на платформах у розширеній підтримці (стосується Windows Server 2008R2, Windows SBS 11 і Windows Server 2012 і Windows Server 2012R2):
Блокування сервера (заблоковані сервери буде автоматично розблоковано після жовтня 2023 року)
За потреби ми можемо переглянути підтримку інших функцій під час розширеної підтримки, і деякі функції можуть не отримувати оновлення функцій, доступні для повністю підтримуваних платформ.
Використання ліцензії на розширену підтримку
Ліцензія розширеної підтримки на інформаційній панелі клієнта Sophos Central Admin відображатиметься, лише якщо ліцензія використовується пристроєм. Наприклад, Sophos Endpoint Agent встановлено на трьох пристроях Windows 7, тому тут буде показано три використані ліцензії на розширену підтримку. Ліцензія на розширену підтримку не відображатиметься на інформаційній панелі клієнта Sophos Central Admin, якщо немає пристроїв, які її використовують, навіть якщо її призначив партнер.
Доставка замовлення.
Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.
При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Термін постачання.
Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»).
У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.
Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.
Фізична доставка.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Умови доставки до відділень Нової пошти.
Залишити свій відгук