АТС від Stream Telecom - це система для ефективної роботи з вхідними та вихідними дзвінками. АТС володіє великим функціоналом: розумний розподіл дзвінків між менеджерами, запис розмови, контролювання пропущених викликів, статистика дзвінків тощо.
АТС представляє собою хмарний сервер, до якого можна підключити будь-які номери вашої компанії: мобільні сім-карти, міські номери, 0800, короткі номери як для таксі, а також міжнародні номери.
Після підключення номерів в хмару всі вхідні дзвінки записуються, відстежується статистика і розподіляються між співробітниками.
Розподіл може відбуватися таким чином:
Також до АТС ви підключаєте співробітників, які можуть перебувати в офісі, працювати віддалено будинку або бути на виїзді.
Для офісу найпопулярніший ip-телефон. Він підключається інтернет-кабелем, що гарантує високу якість зв'язку.
Для співробітників, що працюють вдома, достатньо ноутбука і гарнітури. А виїзні співробітники легко підключаються через революційний додаток StreamPhone, який не залежить від якість інтернету, коли ви в дорозі (досить мінімального покриття).
Ще IP-телефонію можна об'єднати з вашою CRM-системою. Наприклад з такими як: Бітрікс24, амоCRM, yClients і багатьма іншими нішевими CRM.
Об'єднання телефонії з CRM дозволяє:
Пакети підключення АТС Stream Telecom:
Тариф Базовый | Тариф Расширенный | Тариф Профессиональный |
До 6 робочих місць, Базові функції АТС | MiniCRM Stream Business + функції пакета Базовий | StreamCRM + функції пакета Розширений |
Кількість робочих місць включена — 5 | Кількість робочих місць включена — 10 | Кількість робочих місць включена — 5 |
Кількість телефонних SIP номерів — 2 | Кількість телефонних номерів — до 10 | Кількість телефонних номерів — до 12 |
Номер любого оператора | Номер будь-якого оператора | Номер будь-якого оператора |
● Історія всіх дзвінків ● Статистика по співробітникам ● Аудіозапис розмов ● Переведення дзвінка (call transfer) ● Перехоплення дзвінка (call pickup) ● Безкоштовні дзвінки між співробітниками ● Розподіл дзвінків ● Паркування виклику ● Переадресація виклику ● Запобігання неприємних дзвінків (Автосекретар) ● Конференц-зв'язок ● Інтерактивне голосове меню (IVR) однорівневе ● Віртуальний факс ● Підтримка всіх популярних SIP клієнтів ● Вартість дод. робочого місця - 15 грн/міс ● Вартість одного дод. номера - 50 грн/міс | ● miniCRM Stream business (клієнти, спливаюча картка, набір кліком, коментарі) ● Сценарії прийому дзвінків за часом ● Прийом SMS у Особистому кабінеті ● Конференц-зв'язок/відеозв'язок ● Інтерактивне голосове меню (IVR) ● Інтеграція з Bitrix24 ● Прив'язка Клієнт-Співробітник (липкість) ● WebCall - дзвінок з сайту ● GetClient - віджет замовлення дзвінка на вашому сайті. З'єднує співробітника з клієнтом, які замовлять дзвінок. ● Управління переадресацією з особистого кабінету ● Персоналізована система голосової пошти з відправкою на email ● Скидання вхідного дзвінка і автопередзвонювання - 150 грн/міс ● Оптимізація витрат на вихідний зв'язок ● Вартість дод. робочого місця - 20 грн/міс ● Вартість одного дод. номера - 25 грн / міс | ● StreamCRM ● Управління сценаріями прийому дзвінків ● Відправлення та отримання SMS в Особистому кабінеті ● Автоматична прив'язка Клієнт-Співробітник (суперлипкість) ● Скидання вхідного дзвінка і автопередзвонювання ● Система контролю і автообробки пропущених дзвінків ● Оцінка ефективності роботи співробітників ● Робота з угодами, комунікаціями, планувальником ● Корпоративний чат для співробітників ● Інтеграція із зовнішніми джерелами даних: форми на сайті, біллінгові системи тощо ● Інтеграція з CRM системами ● Телефонія в Microsoft Teams - 100 грн/міс за користувача ● Stream Phone (iOS, Android) - 50 грн/міс за користувача ● Модуль CallCenter - 75 грн/міс за користувача ● Динамічна зміна номера - 75 грн/міс ● Вартість дод. робочого місця - 100 грн/міс ● Вартість одного дод. номера - 25 грн/міс |
Доставка замовлення.
Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.
При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Термін постачання.
Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»).
У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.
Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.
Фізична доставка.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Умови доставки до відділень Нової пошти.
Залишити свій відгук