ManageEngine ServiceDesk Plus дає можливість надавати клієнтам обслуговування виняткової якості, дозволяючи забути про щоденні авралах в роботі ІТ-відділу. Система забезпечує централізоване управління ІТ службами, та наочне уявлення даних щодо вирішення питань користувачів в сфері ІТ.
| Standard для служби ІТ-підтримки | Professional служба підтримки + управління активами | Enterprise служба технічної підтримки + ITIL управління активами + управління проектами |
|---|---|---|
|
|
|
| Локальне розміщення | Хмара | |
|---|---|---|
| Вбудований модуль CMDB | • | |
| Настроюється платформа додатків | • | |
| Автоматичне злиття відповідей на листи у вигляді обговорень | • | |
| Об'єднання заявок на обслуговування | • | |
| Співпраця в реальному часі | • | |
| Загальний доступ кінцевих користувачів та агентів до заявок | • | |
| Миттєве отримання історії заявок і робочих станцій | • | |
| Спільне подання заявок і завдань | • | |
| Автоматичне закриття заявок при відхиленні запиту | • | |
| Імпорт категорій, підкатегорій та елементів з CSV-файлів | • | |
| Бізнес-правила | • | |
| Інтеграція зі сторонніми програмами створення звітів | • | |
| Звіти про запити для розробників | • | |
| Класифікація категорій послуг для ІТ-інфраструктури та бізнесу | • | |
| Настроювані шаблони змін | • | |
| Настроювані робочі процеси змін | • | |
| Динамічні шаблони з правилами заповнення полів і форм | • | |
| Робочі процеси змін | • | |
| Налаштовані перемикачі змін | • | |
| Визначення взаємозв'язків між ресурсами на основі їх залежності | • | |
| Визначення та управління ресурсами для безперебійного надання ІТ-обслуговування | • | |
| Схема взаємовідносин, яка пояснює відносини між ресурсами, робочими станціями, програмним забезпеченням, людьми тощо. | • | |
| Визначення типів елементів конфігурації та типів відносин | • | |
| Вкладення документів в елементи конфігурації | • | |
| Перегляд схеми відносин між елементами конфігурації | • | |
| Єдиний каталог організації | • | |
| Унікальні екземпляри служби підтримки | • | |
| Автоматизація обслуговування між відділами | • | |
| Вбудований каталог і шаблони для кожного екземпляра служби підтримки | • | |
| Централізований портал обробки заявок | • | |
| Інтеграція з API Outlook | • | |
| Інтеграція повідомлень з діями Microsoft | • | |
| Інтеграція з OpManager | • | |
| Інтеграція з Skype | • | |
| Вкладення хмарних файлів | • | |
| Створення налаштованих форм з полями різних типів (інтерфейс з підтримкою перетягування) | • | |
| Додавання настроюються перевірок, дій і перемикачів, визначення параметрів, що робочих процесів | • | |
| Надання настроюваних додатків певним користувачам | • | |
| Звернення до важливих даних заявок через пошук | • | |
| Розміщення настроюваних додатків на будь-якому порталі у вигляді веб-форм | • | |
| Налаштований розклад | • |
Доставка замовлення.
Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.
При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Оплата замовлення.
В інтернет магазині, після оформлення замовлення, можлива оплата платіжними картками та оплата рахунку безготівковим розрахунком, за банківськими реквізитами:
ТОВ Аллсофт Україна, Р/с UA2033485100000000026004209748, Банк АТ "ПУМБ", МФО 334851
код ЄДРПОУ 39110311, ІПН 391103126503,
Адреса: ТОВ Аллсофт Україна: 01032, м.Київ, ВУЛИЦЯ САКСАГАНСЬКОГО, будинок 119,
Термін постачання.
Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»).
У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.
Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.
Фізична доставка.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Умови доставки до відділень Нової пошти.
Залишити свій відгук