ManageEngine ServiceDesk Plus дає можливість надавати клієнтам обслуговування виняткової якості, дозволяючи забути про щоденні авралах в роботі ІТ-відділу. Система забезпечує централізоване управління ІТ службами, та наочне уявлення даних щодо вирішення питань користувачів в сфері ІТ.
Standard для служби ІТ-підтримки | Professional служба підтримки + управління активами | Enterprise служба технічної підтримки + ITIL управління активами + управління проектами |
---|---|---|
|
|
|
Локальне розміщення | Хмара | |
---|---|---|
Вбудований модуль CMDB | • | |
Настроюється платформа додатків | • | |
Автоматичне злиття відповідей на листи у вигляді обговорень | • | |
Об'єднання заявок на обслуговування | • | |
Співпраця в реальному часі | • | |
Загальний доступ кінцевих користувачів та агентів до заявок | • | |
Миттєве отримання історії заявок і робочих станцій | • | |
Спільне подання заявок і завдань | • | |
Автоматичне закриття заявок при відхиленні запиту | • | |
Імпорт категорій, підкатегорій та елементів з CSV-файлів | • | |
Бізнес-правила | • | |
Інтеграція зі сторонніми програмами створення звітів | • | |
Звіти про запити для розробників | • | |
Класифікація категорій послуг для ІТ-інфраструктури та бізнесу | • | |
Настроювані шаблони змін | • | |
Настроювані робочі процеси змін | • | |
Динамічні шаблони з правилами заповнення полів і форм | • | |
Робочі процеси змін | • | |
Налаштовані перемикачі змін | • | |
Визначення взаємозв'язків між ресурсами на основі їх залежності | • | |
Визначення та управління ресурсами для безперебійного надання ІТ-обслуговування | • | |
Схема взаємовідносин, яка пояснює відносини між ресурсами, робочими станціями, програмним забезпеченням, людьми тощо. | • | |
Визначення типів елементів конфігурації та типів відносин | • | |
Вкладення документів в елементи конфігурації | • | |
Перегляд схеми відносин між елементами конфігурації | • | |
Єдиний каталог організації | • | |
Унікальні екземпляри служби підтримки | • | |
Автоматизація обслуговування між відділами | • | |
Вбудований каталог і шаблони для кожного екземпляра служби підтримки | • | |
Централізований портал обробки заявок | • | |
Інтеграція з API Outlook | • | |
Інтеграція повідомлень з діями Microsoft | • | |
Інтеграція з OpManager | • | |
Інтеграція з Skype | • | |
Вкладення хмарних файлів | • | |
Створення налаштованих форм з полями різних типів (інтерфейс з підтримкою перетягування) | • | |
Додавання настроюються перевірок, дій і перемикачів, визначення параметрів, що робочих процесів | • | |
Надання настроюваних додатків певним користувачам | • | |
Звернення до важливих даних заявок через пошук | • | |
Розміщення настроюваних додатків на будь-якому порталі у вигляді веб-форм | • | |
Налаштований розклад | • |
Доставка замовлення.
Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.
При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Термін постачання.
Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»).
У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.
Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.
Фізична доставка.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Умови доставки до відділень Нової пошти.
Залишити свій відгук