CRM система NetHunt для користувачів однієї з найпопулярніших поштових систем - Gmail.
Керуйте продажами, спілкуйтеся з клієнтами, аналізуйте інформацію, ставте завдання прямо зі свого Gmail.
Почати роботу з CRM дуже просто. Досить завантажити і встановити NetHunt, зайти в свій Gmail акаунт і додати базу контактів.
CRM система цілком інтегрується в Gmail, усі її інструменти розташовуються в поштовій скриньці. З листа або події в календарі можна бачити всю інформацію по клієнту (угоди, зустрічі, рахунки та ін.).
Особливістю продукту є комбінування величезного функціоналу CRM системи, різних додатків, календаря і самої пошти. Доступна інтеграція з додатками G Suite: Google Календарем, Диском, Team Drives і Hangouts.
Немає потреби залучати розробників та витрачати ресурси на налаштування й інтеграцію. Інтерфейс NetHunt дуже доступний і зручний, будь-який користувач з легкістю зможе розібратися у всьому функціоналі.
Всі можливості для підвищення рівня продажів.
Історія взаємодій з клієнтами.
Масові електронні розсилки.
CRM система для командної роботи.
Налаштуйте інтерфейс Hethunt під свої потреби. Зберігайте фільтри і види відображення найзручнішим чином. Можна вносити зміни в аналітику, воронку продажів, папки, поля і структуру самої CRM-системи.
За збереження вашої конфіденційної інформації можете не переживати. NetHunt є офіційним партнером Google Cloud.
Дане рішення універсально і підходить як для великих компаній з великим числом співробітників, так і для не великих фірм або стартапів. Тарифна сітка гнучко налаштована під кожні потреби. Для тестування всіх можливостей CRM NetHunt передбачена безкоштовна 14-денна пробна версія.
Порівняння платних тарифів NetHunt:
Professional | Professional Plus | Enterprise | |
ІНТЕГРАЦІЯ З G SUITE | |||
---|---|---|---|
Розширення Gmail Chrome | |||
Google Календар | |||
Google Диск | |||
Google Hangouts Чат | |||
Cинхронізація Google Contacts | щоденно | щоденно | щоденно |
ОСНОВНИЙ ФУНКЦІОНАЛ CRM | |||
Веб-версія NetHunt | |||
Управління контактами і організаціями | |||
Управління угодами та завданнями | |||
Мульти-воронки | |||
Збережені види і фільтри | |||
Імпорт і експорт бази | |||
Збереження історії дзвінків, листів і зустрічей | |||
Кількість CRM записів (клієнти, угоди, завдання) | 2500 | 100000 | 250000 |
КОРИСТУВАЛЬНИЦЬКЕ НАЛАШТУВАННЯ CRM | |||
Структура CRM | |||
Види та фільтри | |||
Характеристики клієнтів і угод | |||
ПРОДУКТИВНІСТЬ І АВТОМАТИЗАЦІЯ | |||
Автоматична прив'язка листів і чатів | |||
Створення ліда в один клік | |||
Автоматизація процесів | 10 автоматизацій | 100 автоматизацій | |
Згадування | |||
Відстеження відкриття листів | |||
Відстеження переходів за посиланнями в листі | |||
Автоматичні нагадування | |||
Масове оновлення записів | |||
Об'єднання контактів (позбавлення від дублікатів) | |||
Мобільний доступ (додаток) | |||
АДМІНІСТРУВАННЯ | |||
Налаштування дозволів і видимості | |||
Розмежування прав доступу | 5 ролей | 5 ролей | необмежено |
Обов’язкові поля | |||
ПОШТОВІ РОЗСИЛКИ | |||
Масові поштові кампанії | |||
Персоналізація шаблону листа | |||
Шаблони листів | 10 шаблонів | 25 шаблонів | необмежено |
Імпорт HTML-шаблонів | |||
Аналітика кампаній | |||
NetHunt SMTP сервер | з доплатою | з доплатою | з доплатою |
ІНТЕГРАЦІЇ | |||
Інтеграція з Zapier | |||
API доступ | |||
ПІДТРИМКА | |||
Інструкції та відео | |||
Онлайн-підтримка | |||
Підтримка по телефону | |||
Допомога при налаштуванні | |||
Менеджер по роботі з клієнтами | |||
Розробка на замовлення |
Доставка замовлення.
Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.
При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Термін постачання.
Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»).
У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.
Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.
Фізична доставка.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Умови доставки до відділень Нової пошти.
Залишити свій відгук