GFI MailEssentials EmailSecurity – рішення для захисту від спаму і вірусів.Фільтрація більше 99% небажаних листів при відсутності помилкових спрацьовувань.
Особливості:
- Підтримка всіх поштових серверів. Підтримує всі версії Exchange, Lotus Domino, MDaemon, а також будь-які інші поштові сервери, що підтримують роботу через SMTP-relay.
- 14 рівнів фільтрації пошти. Усередині GFI MailEssentials: Avira, BitDefender, Cyren, Sophos і Kaspersky.
- 5 антивірусних ядер на борту.
- Пошук ключових слів. Можете завантажити список ключових слів, за якими потрібно фільтрувати листи, але і скласти «регулярні вирази» (RegExp) - спеціальні шаблони для виявлення номерів кредитних карт, різних кодів і міток.
- Тонке налаштування.
- Захист від невідомих загроз.
- Централізований карантин.
- Постійне зростання якості. Байєсівський фільтр, вбудований в GFI MailEssentials, навчається на вхідної та вихідної пошти, створюючи ознаки листів специфічних для кожної окремої компанії.
- Фільтрація доданих файлів. Ця функція дозволяє обмежити тип і розмір доданих файлів, причому тип файлу буде визначено з технічних заголовкам незалежно від розширення (MIME-type).
- Дайджест для користувачів. Адміністратор може налаштувати GFI MailEssentials на відправку періодичного звіту про затриманих листах співробітникам.
- Сірі списки. Метод сірих списків, що використовується в продукті, дозволяє виявити повідомлення, відправлені програмами розсилки, грунтуючись на тому факті, що більшість використовуваних спамерами інструментів не виконують вимоги стандартів відправки e-mail в повній мірі.
- Інструмент SpamTag. Для навчання байєсівського фільтра GFI MailEssentials співробітники можуть позначати небажані листи прямо з інтерфейсу MS Outlook за допомогою надбудови SpamTag
- Захист від збору адрес.
- Автоматичні білі списки.
- Виявлення вихідних розсилок.
- Єдина панель управління.
- Персональний карантин і настройки. Співробітники можуть без допомоги системного адміністратора вести власні білі і чорні списки, а також управляти карантином через веб-інтерфейс, використовуючи призначені для користувача ім'я та пароль в мережі організації.
Доставка замовлення.
Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.
При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Термін постачання.
Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»).
У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.
Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.
Фізична доставка.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Умови доставки до відділень Нової пошти.
- Доставка здійснюється за рахунок покупця за адресою, вказаною в реєстраційній формі, або на відділення курьєрської служби «Нова пошта» в межах України.
- Вартість і терміни доставки уточнюйте у перевізника.
- Коли замовлення надійде до відділення, вам прийде SMS-повідомлення від «Нова Пошта» із зазначенням номера накладної.
- Отримати замовлення можете будь-коли після отримання SMS про прибуття посилки. Графік роботи відділень тут.
- Ваше замовлення безкоштовно зберігається у відділенні протягом 3 робочих днів. Якщо термін зберігання добігає кінця і ви не отримуєте замовлення – воно повертається до магазину.
Залишити свій відгук