GFI HelpDesk - програма для служб підтримки, яка включає в себе весь необхідний функціонал для максимально оперативної роботи.
Спільна робота співробітників для вирішення поставлених завдань забезпечується завдяки функціоналу заміток безпосередньо в самому хелпдеску. Можна створювати, призначати, переглядати і закривати заявки.
Є можливість створення шаблонів для автоматичних відповідей або маршрутизації. В основу властивостей лягає сама заявка та її вміст, тип клієнта тощо.
GFI HelpDesk дозволяє клієнтам швидко і просто реєструвати звернення через чат, веб-портал або електронну пошту, а в подальшому стежити за статусом їх виконання.
Зробіть клієнтську підтримку максимально зручною та ефективною.
GFI HelpDesk показує кожну взаємодію клієнта з вашим продуктом. У режимі реального часу можна переглядати і реєструвати всі здійснювані ним дії: замовлення, перегляди сторінок, пошук в хелпдеску тощо. Така інформація дає більше знань про ваших клієнтів, а значить, дозволяє зробити підтримку зручніше і підняти її на новий рівень сервісу.
Основні переваги GFI HelpDesk:
Є дві версії GFI HelpDesk: Case без живого чату і Fusion з живим чатом.
Ліцензується по користувачах, які будуть працювати в підтримці та відповідати на запити. Мінімальна покупка - на 5 користувачів.
Доставка замовлення.
Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.
При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Термін постачання.
Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»).
У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.
Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.
Фізична доставка.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Умови доставки до відділень Нової пошти.
Залишити свій відгук