Ліцензія надається у вигляді підписки на 3 роки.
Програмне забезпечення SUSE Linux Enterprise Point of Service – це найбільш ефективна, надійна та економічно вигідна платформа, оптимізована для роздрібного середовища, серверів та касових терміналів торгових центрів. Будучи безпечним та стабільним рішенням, продукт SUSE Linux Enterprise Point of Service пропонує міцну операційну платформу для пункту обслуговування/торгової точки, торгового сервера та центру обробки даних. Продукт допомагає знизити загальні витрати володіння за рахунок централізованого управління, зручних інструментів впровадження та підтримки різноманітності додатків та апаратури.
Ключові особливості
- Локальне розгортання. SUSE Linux Enterprise Point of Service спрощує керування торговими серверами та пристроями POS, дозволяючи налаштувати образи операційної системи та впровадити їх локально, скорочуючи витрати на керування IT.
- SUSE Linux Enterprise Point of Service дозволяє скоротити витрати на апаратне забезпечення, оскільки SUSE Linux Enterprise працює на старих машинах. SUSE Linux Enterprise більш інтелектуально задіює потужності процесора, внаслідок чого забезпечується надійність та сталість робочого процесу та підвищення зручності користування системою.
- Зручні для застосування образи операційної системи. SUSE Linux Enterprise Point of Service можна встановлювати на різне за потужністю обладнання. Можна вибрати кілька варіантів встановлення образів, компактних або великих. Завдяки цьому продуктивність POS-систем навіть на старих машинах завжди буде високою – для роботи SUSE Linux Enterprise Point of Service необхідно лише 128 Мб оперативної пам'яті.
- Підтримка рішень провідних виробників апаратного та програмного забезпечення. SUSE Linux Enterprise Point of Service є гнучкою платформою, яка дозволяє легко інтегруватися з рішеннями інших виробників, додатками та апаратними драйверами для налаштування інсталяційного пакета операційної системи.
- Комплексне рішення. SUSE Linux Enterprise Point of Service дозволить підвищити ефективність та прибутковість бізнесу за рахунок швидкого реагування на потреби клієнта, активної взаємодії з усім апаратним та програмним середовищем та підвищення продуктивності в роботі з системою зберігання даних.
Підписка на SUSE дозволяє отримати все необхідне: миттєвий доступ до новітніх оновлень ПЗ, а також високоякісну підтримку. Завдяки різним варіантам передплати можна вибрати той рівень обслуговування, який найбільше відповідає потребам клієнта.
Підписка на SUSE Standard:
- Модернізація та оновлення ПЗ.
- Технічна підтримка без обмежень.
- Засоби отримання підтримки: чат, телефон, електронна пошта.
- Час отримання підтримки: 12x5.
- Час відповіді: 2 години за ступенем важливості 1; 4 години за ступенем важливості 2; на наступний робочий день за ступенем важливості 3; на наступний робочий день за ступенем важливості 4.
Підписка на SUSE Priority:
- Модернізація та оновлення ПЗ.
- Технічна підтримка без обмежень.
- Засоби отримання підтримки: чат, телефон, електронна пошта.
- Час отримання підтримки: 24x7.
- Час відповіді: 1 година за ступенем важливості 1; 2 години за ступенем важливості 2; 4 години за ступенем важливості 3; на наступний робочий день за ступенем важливості 4.
Доставка замовлення.
Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.
При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Термін постачання.
Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»).
У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.
Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.
Фізична доставка.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Умови доставки до відділень Нової пошти.
- Доставка здійснюється за рахунок покупця за адресою, вказаною в реєстраційній формі, або на відділення курьєрської служби «Нова пошта» в межах України.
- Вартість і терміни доставки уточнюйте у перевізника.
- Коли замовлення надійде до відділення, вам прийде SMS-повідомлення від «Нова Пошта» із зазначенням номера накладної.
- Отримати замовлення можете будь-коли після отримання SMS про прибуття посилки. Графік роботи відділень тут.
- Ваше замовлення безкоштовно зберігається у відділенні протягом 3 робочих днів. Якщо термін зберігання добігає кінця і ви не отримуєте замовлення – воно повертається до магазину.
Залишити свій відгук