Autodesk Vault Professional - просунута система управління інженерними даними, що дозволяє всім підрозділам управляти розрахунками, проектною інформацією, займатися документаціями, а також відстежувати робочий цикл. Зручною функцією є контроль змін, розширені функції пошуку та ін. Завдяки Vault, виробництво значно може знизити кількість помилок, які виникають при спільній роботі кількох сотень людей, а також значно збільшується швидкість роботи та зменшується тривалість життєвого циклу проекту.
Починаючи з версії Vault, компанія вирішила об'єднати функціонал додаткових проектів в один. Таким чином, тепер Vault залишається одним у лінійці продуктів Autodesk і включає функціонал Vault Professional, Vault Workgoup, Vault Office.
Autodesk Vault Workgroup. Дане рішення призначене для організації спільної роботи та обміну документами, в єдиному хмарному просторі, що дозволяє відслідковувати зміни, працювати одночасно над одним файлом та керувати цими файлами. Групи користувачів, об'єднані в проект, можуть керувати своїми репозиторіями та налаштовувати повідомлення, які будуть надсилатися при зміні одного з файлів. Спільна робота, дозволяє побудувати логічний процес роботи та підвищити ефективність взаємодії команди.
Autodesk Vault Professional. Система управління проектами та обміну файлами, з розширеними можливостями. Серед додаткових можливостей, що виділяють саме версію Pro, можна відзначити можливість передачі даних за межі проекту в екосистемі Vault, широкі можливості масштабованості та створення кількості робочих проектів і великих груп. Автоматичні розсилки повідомлення, що настоюються, з критеріями зміни проектів. Ключовою перевагою професійної версії є можливість експорту та синхронізації даних із бізнес-системами, встановленими на підприємстві.
Autodesk Vault Office. Дане рішення відповідало за документообіг усередині компанії, для співробітників, які не працюють із проектним програмним забезпеченням. Таким чином, у закритій та налагодженій системі, могли працювати, зберігати та обмінюватися документами різні підрозділи компанії, наприклад, проектувальники та бухгалтерія. Зручний веб-клієнт дозволяє без встановлення додаткових програм працювати з файлами, обмінюватися, відстежувати їх змін і т.д. Завдяки таким можливостям можна відстежити всі етапи зміни проектів.
Розрахована на багато користувачів підписка Vault дозволяє організувати, і управляти даними, і документацією з проектування, моделювання. Нова версія дає більше контролю над своїми проектами з можливостями управління версіями швидко шукати та повторно використовувати дані для кращого управління вашими проектними та інженерними проектами. Незалежно від того, чи ваша команда знаходиться в одному офісі або на декількох сайтах, Autodesk Vault допомагає більш ефективно співпрацювати та обмінюватися інформацією з іншими відділами, максимально збільшуючи цінність ваших проектних даних. Технологія Autodesk Vault має пряму інтеграцію з рішенням для проектування від Autodeks, включаючи AutoCAD, Inventor і Revit, що дозволяє керувати своїми даними, не змінюючи способу роботи.
Vault дає змогу більш ефективно керувати інженерними даними, покращувати спільну роботу у ваших командах та контролювати процеси розробки вашого продукту. Vault тісно інтегрований з більш ніж 30 дизайнерськими програмами Autodesk та надає потужні функції редагування та контролю доступу. Завдяки спрощеній установці та додаткової масштабованості на декількох майданчиках клієнти Autodesk у всьому світі використовують Vault для зв'язку своїх співробітників та процесів, що дозволяє їм виконувати більше роботи, краще за менший час.
Деякі функції та особливості Autodesk Vault:
Доставка замовлення.
Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.
При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Термін постачання.
Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»).
У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.
Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.
Фізична доставка.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Умови доставки до відділень Нової пошти.
Залишити свій відгук