Pilgway - визнаний розробник потужного програмного забезпечення для 3D-моделювання та скульптури. Наші рішення надають широкі можливості для творчого процесу, дозволяючи художникам, дизайнерам та виробникам створювати вражаючі 3D-моделі та деталізовані скульптури. З Pilgway ви отримуєте інтуїтивно зрозуміле і потужне програмне забезпечення, яке допоможе вам втілити ваші творчі ідеї у реальність. Оберіть Pilgway та розкрийте свій творчий потенціал в світі 3D-моделювання.
Pilgway — студія розробки програмного забезпечення зі штаб-квартирою в Києві, Україна. Студія була заснована в 2007 році Андрієм Шпагіним , провідним програмістом, в минулому досвідченим розробником ігор. У портфоліо Ендрю 9 випущених ігрових проектів, у тому числі такі відомі ігри, як Cossacks, American Conquest, Alexander і серія стратегій реального часу Heroes of Annihilated Empires від GSC Game World.
Досвід, отриманий під час розробки комп’ютерних ігор, допоміг Ендрю розробити 3DCoat, просту в освоєнні, але потужну технологію внутрішнього 3D-мистецтва.
З моменту свого першого випуску в 2007 році 3DCoat перетворився на надійний і універсальний графічний редактор, який задовольнить найсміливіші ідеї сучасного 3D-художника. Ми пишаємося тим, що 3DCoat залишається часто оновлюваною програмою, створеною відповідно до потреб нашої спільноти.
Серед наших додаткових проектів – інтерактивна тривимірна книжкова програма The Pilgrim's Progress, заснована на відомому романі Джона Баньяна.
На даний момент команда Pilgway налічує більше десятка спеціалістів, які знаходяться в Україні, США та Аргентині.