Maya LT 2020 Commercial New Single-user ELD Annual Subscription

923L1-WW7721-L922
В наявності
Безкоштовна доставка
13534 грн з ПДВ
0 відгуків

Autodesk Maya LT – це фахове рішення для тривимірного моделювання та анімації. Формуйте тривимірні об'єкти та сцени за допомогою інтуїтивно зрозумілих інструментів моделювання, створюйте реалістичні ефекти – від вибухів до симуляції одягу.

Основні можливості Autodesk Maya LT:

  • Середовище візуального програмування, що використовує динамічні вирішувачі, дозволяє швидко й легко створювати ефекти, гідні блокбастера.
  • Імітація та рендеринг фотореалістичних рідин.
  • Створіть реалістичні ефекти комкования волосся та хутра для більш природних волосся.
  • Створюйте реалістичні деформуються матеріали.
  • Створюйте реалістичні симуляції жорстких і м'яких тел.
  • Набір інструментів для ключовий, процедурної та скриптовой анімації.

Основні переваги Autodesk Maya LT:

  • Поєднання з Autodesk Arnold забезпечує більш якісні сцени та прискорює їх.
  • Доступ до найостанніших версій програмних продуктів.
  • Розширена технічна підтримка.
  • Можливість прогнозувати та гнучко управляти кількістю ліцензій відповідно до зміни чисельності персоналу.

Порівняння випусків Autodesk Maya:

  Maya Maya LT
3D-моделювання
Інструментарій для створення скульптур
Покращені робочі процеси моделювання полігонів
Моделювання полігональних мереж і мереж згладжування
Створення примітивів
Инструменты создания сети
Інструменти створення мережі
Інструменти стоншення полігону
Контури на основі ребер і кілець
Робочий процес прискореного моделювання NEX
Підтримка OpenSubdiv
Інструменти симетрії на базі топології
Інструмент Quad Draw
Інструмент Multi-cut
Інструмент для створення геометричних форм за допомогою пензлів
Вибір фарби
Обробка UV-текстур і текстурування
Обробка UV-текстур
UV-текстури, нормалі та колір для кожної вершини (CPV)
Підтримка безлічі наборів UV-текстур
Призначення окремих UV-координат кожному входженню
Інтеграція функції Unfold3D (3D-розгортка)
Кілька наборів/ кольорів для кожної вершини
Інструмент 3D-малювання (текстура)
Бібліотека для роботи з процедурними текстурами
2D- і 3D-процедурні текстури
Підтримка файлів PSD  
Мапи передачі  
Запікання текстур Turtle
3D-анімація
Паралельне обчислення оснащення
Анімація по ключовим кадрам
Редактори анімаційних кривих і діаграми ключів
Шари анімації  
Нелінійний редактор анімації Trax  
Інструмент Set Driven Key
Редаговане відстеження рухів
Збереження й завантаження файлу анімації ATOM  
Крапкові залежності
Залежності мети
Залежності орієнтації
Залежності масштабування  
Батьківські залежності
Геометричні залежності  
Залежності дотичності  
Залежності дотичної  
Залежності вектора полюса
Повнофункціональна система анімації HumanIK
Засоби Spline IK, Spring IK  
Перенесення руху в анімації в реальному часі
Розробка оснастки й анімація деформацій
Деформатори Delta Mush  
Нелінійний деформатор
Деформатор Lattice (решітка)
Деформатор Blend Shape (змішана форма)
Деформатор Wrap (обгортання)  
Деформатор Sculpt (скульптор)  
Деформатор Soft Modification (м`яка зміна)  
Деформатор Cluster (кластер)  
Деформатор Jiggle (погойдування)  
Деформатор Wire (каркас)  
Деформатор крапки на кривій
Деформатор Wrinkle (створення зморшок)  
Деформатор текстур
Деформатор зовнішнього контуру
Скіннінг методом геодезичного зрощування вокселів
Скіннінг методом використання градієнтної мапи (Heat Map)
Інструмент розфарбовування ваг оболонки (Paint Skin Weights)
Інструмент Substitute Geometry (заміна геометрії)  
Система деформації Maya Muscle  
Завдання послідовності кадрів
Інструменти компонування й управління декількома камерами  
Інструмент Sequencer Playlist (редагування підрізування)  
Малювання в видовому екрані  
Зберігання олівцевих штрихів  
Позначки продуктивності  
Видовий екран і затінення нового покоління
Покращення в процесі розробки зовнішнього вигляду
Перевизначення системи рендеринга видового екрану сторонніх розробників  
Підтримка Microsoft DirectX 11
Ефекти модуля тонування в реальному часі DX11
Підтримка HLSL и CgFX
Інструмент обходу
Рендеринг та обробка зображень
Механізм Arnold  
Система векторного рендерингу  
Апаратне вікно тонування  
Система рендерингу Turtle  
Система інтерактивного фотореалістичного рендеринга (IPR)  
Інструменти HyperShade і Visor
ShaderFX
Управління кольором
Модуль тонування для створення мультиплікації
Нефотореалістичні стилі креслення  
Пензлі Maya Paint Effects
500 редагованих стандартних пензлів Maya Paint Effects  
Інтерактивний попередній перегляд  
Рендеринг результатів в mental ray  
Моделювання анімації  
Складні природні ефекти  
Інструмент прив`язки поверхні  
Інструмент залучення поверхні  
Інструмент зіткнення поверхонь  
Алгоритм колонізації простору  
Динаміка та ефекти
Процедурна платформа для створення ефектів Bifrost  
Адаптивна піна в Bifrost  
Інтерактивне моделювання в Bifrost  
Адаптивний вирішувач Aero Solver в BiFrost  
Відкритий процедурний граф для Bifrost  
Технологія XGen Arbitrary Primitive Generator  
Технологія Maya Fluid Effects  
Технологія Maya Fur  
Технологія Maya nHair  
Технологія Maya nParticles  
Технологія Maya nCloth  
Динаміка твердих і аморфних тіл  
Технологія Bullet Physics  
Інтеграція з NVIDIA PhysX  
Інструменти та інтеграція робочих процесів
Створення сценаріїв MEL
Сценарії на мові Python  
Запис для користувацьких модулів, підключаємих за допомогою SDK  
Створення призначених для користувача об`єктів Maya  
Адаптація користувацького інтерфейсу для власних інструментів  
Підтримка API Microsoft .NET  
Завантаження сторонніх модулів та інструментів  
Запис об`єктів і модулів за допомогою API-інтерфейсу Maya C++  
Створення інструментів користувацького інтерфейсу за допомогою середовища розробки Qt  
API-інтерфейс Viewport 2.0  
Параметр експорту Send to Unity (Відправити в Unity)
Параметр експорту Send to Unreal (Відправити в Unreal)
Параметр експорту Send to Mudbox (Відправити в Mudbox)
Інструмент для експорту гри
Інтеграція з хмарою  
Інтеграція 2D і 3D
Функція Render Layer  
Композитинг структури шарів рендеринга  
Взаємодія з Apple Final Cut Pro в ході фінальної обробки  
Взаємодія з Adobe Illustrator в ході фінальної обробки
Інструменти управління даними та сценами
Перегляд і редагування зв`язків вузла  
Поділ сцен на більш дрібні  
Групові вузли для користувацьких видів  
Зміна модельованих даних без перестроювання  
Формат платформи Alembic з доступом для читання/ запису  
Інструменти збірки сцени
Управління виробничими даними  
Перемикання між уявленнями сцени  
Застосування, анімація або внесення запитів на редагування  
Відстеження перевизначень в збірках  
Потужний API-інтерфейс для адаптації інструментів  
Удосконалена робота з шляхами до файлів
Користувацький інтерфейс редактора шляхів до файлів
Виправлення розірваних шляхів до файлів
Завдання шляхів до неіснуючих файлів
Доступ до файлів за нестандартними шляхами
Інтерфейс Maya Composite
Додаткові інструменти для композитинга, обробки зображень  
Середа 3D-композитинга  
Інструменти ротоскопінга  
Відтворення на базі диска  
Підтримка шарів тонування  
Композитинг на основі сценаріїв Python  
Відстеження камери на професійному рівні
Microsoft Windows
Автоматичне відстеження 3D-камери  
Підтримка операційної системи
Windows
Mac OS X
Linux  
Восковий олівець
Малювання в видовому екрані  
Зберігання олівцевих штрихів  
Позначки продуктивності  
Відгуки Maya LT 2020 Commercial New Single-user ELD Annual Subscription

Залишити свій відгук

Доставка замовлення.

Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.

Доставка здійснюється тільки за передоплатою.

Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.

При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.

Термін постачання.

Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»). 

У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.

Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.

Фізична доставка.

Доставка здійснюється тільки за передоплатою.

Умови доставки до відділень Нової пошти.

  • Доставка здійснюється за рахунок покупця за адресою, вказаною в реєстраційній формі, або на відділення курьєрської служби «Нова пошта» в межах України.
  • Вартість і терміни доставки уточнюйте у перевізника.
  • Коли замовлення надійде до відділення, вам прийде SMS-повідомлення від «Нова Пошта» із зазначенням номера накладної.
  • Отримати замовлення можете будь-коли після отримання SMS про прибуття посилки. Графік роботи відділень тут.
  • Ваше замовлення безкоштовно зберігається у відділенні протягом 3 робочих днів. Якщо термін зберігання добігає кінця і ви не отримуєте замовлення – воно повертається до магазину.
3ds Max 2021
#128I1-WW8863-T283 В наявності

40723 грн з ПДВ

3ds Max 2021
Новинка
Mudbox 2024 Commercial New Single-user ELD Annual Subscription
#498P1-WW4271-L891 В наявності

4428 грн з ПДВ

Mudbox 2024 Commercial New Single-user ELD Annual Subscription
Adobe Dreamweaver for teams Multi European Languages (Adobe Systems)
#65297796BA01A12 В наявності

18599 грн з ПДВ

Adobe Dreamweaver for teams Multi European Languages (Adobe Systems)
CINEMA 4D Studio Release 21 (MAXON Computer GmbH)
#20 2 00 В наявності

28775 грн з ПДВ

CINEMA 4D Studio Release 21 (MAXON Computer GmbH)
Adobe FrameMaker for teams Multi European Languages (Adobe Systems)
#65291590BA01B12 В наявності

24619 грн з ПДВ

Adobe FrameMaker for teams Multi European Languages (Adobe Systems)
Substance 3D Collection for teams (Adobe Systems)
#65317583BA01A12 В наявності

54714 грн з ПДВ

Substance 3D Collection for teams (Adobe Systems)
Substance Bitmap2Material
#ALS0240 В наявності

33382 грн з ПДВ

Substance Bitmap2Material
Substance Source
#ALS0241 В наявності

252562 грн з ПДВ

Substance Source
ТОП
Adobe Dimension for teams Multi European Languages (Adobe Systems)
#65297810BA01A12 В наявності

18599 грн з ПДВ

Adobe Dimension for teams Multi European Languages (Adobe Systems)
Redshift 1 Year
#RS-Y В наявності

10986 грн з ПДВ

Redshift 1 Year