CRM система NetHunt для користувачів однієї з найпопулярніших поштових систем - Gmail.
Керуйте продажами, спілкуйтеся з клієнтами, аналізуйте інформацію, ставте завдання прямо зі свого Gmail.
Почати роботу з CRM дуже просто. Досить завантажити і встановити NetHunt, зайти в свій Gmail акаунт і додати базу контактів.
CRM система цілком інтегрується в Gmail, усі її інструменти розташовуються в поштовій скриньці. З листа або події в календарі можна бачити всю інформацію по клієнту (угоди, зустрічі, рахунки та ін.).
Особливістю продукту є комбінування величезного функціоналу CRM системи, різних додатків, календаря і самої пошти. Доступна інтеграція з додатками G Suite: Google Календарем, Диском, Team Drives і Hangouts.
Немає потреби залучати розробників та витрачати ресурси на налаштування й інтеграцію. Інтерфейс NetHunt дуже доступний і зручний, будь-який користувач з легкістю зможе розібратися у всьому функціоналі.
Всі можливості для підвищення рівня продажів.
Історія взаємодій з клієнтами.
Масові електронні розсилки.
CRM система для командної роботи.
Налаштуйте інтерфейс Hethunt під свої потреби. Зберігайте фільтри і види відображення найзручнішим чином. Можна вносити зміни в аналітику, воронку продажів, папки, поля і структуру самої CRM-системи.
За збереження вашої конфіденційної інформації можете не переживати. NetHunt є офіційним партнером Google Cloud.
Дане рішення універсально і підходить як для великих компаній з великим числом співробітників, так і для не великих фірм або стартапів. Тарифна сітка гнучко налаштована під кожні потреби. Для тестування всіх можливостей CRM NetHunt передбачена безкоштовна 14-денна пробна версія.
Порівняння платних тарифів NetHunt:
Professional | Professional Plus | Enterprise | |
ІНТЕГРАЦІЯ З G SUITE | |||
---|---|---|---|
Розширення Gmail Chrome | ![]() | ![]() | ![]() |
Google Календар | ![]() | ![]() | ![]() |
Google Диск | ![]() | ![]() | ![]() |
Google Hangouts Чат | ![]() | ![]() | ![]() |
Cинхронізація Google Contacts | щоденно | щоденно | щоденно |
ОСНОВНИЙ ФУНКЦІОНАЛ CRM | |||
Веб-версія NetHunt | ![]() | ![]() | ![]() |
Управління контактами і організаціями | ![]() | ![]() | ![]() |
Управління угодами та завданнями | ![]() | ![]() | ![]() |
Мульти-воронки | ![]() | ![]() | ![]() |
Збережені види і фільтри | ![]() | ![]() | ![]() |
Імпорт і експорт бази | ![]() | ![]() | ![]() |
Збереження історії дзвінків, листів і зустрічей | ![]() | ![]() | ![]() |
Кількість CRM записів (клієнти, угоди, завдання) | 2500 | 100000 | 250000 |
КОРИСТУВАЛЬНИЦЬКЕ НАЛАШТУВАННЯ CRM | |||
Структура CRM | ![]() | ![]() | ![]() |
Види та фільтри | ![]() | ![]() | ![]() |
Характеристики клієнтів і угод | ![]() | ![]() | ![]() |
ПРОДУКТИВНІСТЬ І АВТОМАТИЗАЦІЯ | |||
Автоматична прив'язка листів і чатів | ![]() | ![]() | ![]() |
Створення ліда в один клік | ![]() | ![]() | |
Автоматизація процесів | 10 автоматизацій | 100 автоматизацій | |
Згадування | ![]() | ![]() | ![]() |
Відстеження відкриття листів | ![]() | ![]() | ![]() |
Відстеження переходів за посиланнями в листі | ![]() | ![]() | ![]() |
Автоматичні нагадування | ![]() | ![]() | ![]() |
Масове оновлення записів | ![]() | ![]() | ![]() |
Об'єднання контактів (позбавлення від дублікатів) | ![]() | ![]() | ![]() |
Мобільний доступ (додаток) | ![]() | ![]() | ![]() |
АДМІНІСТРУВАННЯ | |||
Налаштування дозволів і видимості | ![]() | ![]() | ![]() |
Розмежування прав доступу | 5 ролей | 5 ролей | необмежено |
Обов’язкові поля | ![]() | ![]() | ![]() |
ПОШТОВІ РОЗСИЛКИ | |||
Масові поштові кампанії | ![]() | ![]() | ![]() |
Персоналізація шаблону листа | ![]() | ![]() | ![]() |
Шаблони листів | 10 шаблонів | 25 шаблонів | необмежено |
Імпорт HTML-шаблонів | ![]() | ![]() | ![]() ![]() |
Аналітика кампаній | ![]() | ![]() | ![]() |
NetHunt SMTP сервер | з доплатою | з доплатою | з доплатою |
ІНТЕГРАЦІЇ | |||
Інтеграція з Zapier | ![]() | ![]() | ![]() |
API доступ | ![]() | ![]() | ![]() |
ПІДТРИМКА | |||
Інструкції та відео | ![]() | ![]() | ![]() |
Онлайн-підтримка | ![]() | ![]() | ![]() |
Підтримка по телефону | ![]() | ![]() | |
Допомога при налаштуванні | ![]() | ![]() | ![]() |
Менеджер по роботі з клієнтами | ![]() | ||
Розробка на замовлення | ![]() |
Доставка замовлення.
Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.
При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Оплата замовлення.
В інтернет магазині, після оформлення замовлення, можлива оплата платіжними картками та оплата рахунку безготівковим розрахунком, за банківськими реквізитами:
ТОВ Аллсофт Україна, Р/с UA2033485100000000026004209748, Банк АТ "ПУМБ", МФО 334851
код ЄДРПОУ 39110311, ІПН 391103126503,
Адреса: ТОВ Аллсофт Україна: 01032, м.Київ, ВУЛИЦЯ САКСАГАНСЬКОГО, будинок 119,
Термін постачання.
Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»).
У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.
Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.
Фізична доставка.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Умови доставки до відділень Нової пошти.
Залишити свій відгук