Stellar Repair for Exchange відновлює відключені та автономні файли Exchange EDB. Це передове програмне забезпечення рекомендоване MVP та адміністраторами в усьому світі для відновлення всіх елементів поштової скриньки з високою точністю. Програмне забезпечення підтримує Exchange Server 2019, 2016, 2013, 2010, 2007, 2003, 2000 і 5.5.4
Програмне забезпечення для відновлення поштової скриньки Exchange використовує надійні алгоритми сканування для отримання елементів поштової скриньки з пошкоджених або демонтованих файлів EDB. Функція «Вибір режиму сканування» надає два варіанти – швидке сканування та розширене сканування для легкого відновлення EDB. Параметр швидкого сканування виправляє більшість пошкоджень бази даних і проблем демонтування. Однак Extensive Scan надає розширений параметр сканування, який забезпечує кращі результати та займає більше часу. Stellar Repair for Exchange відновлює важливі поштові скриньки, що зберігаються в окремих файлах EDB, зберігаючи ієрархію та структуру папок.
Інструмент відновлення Exchange EDB може обробляти до 4 поштових скриньок одночасно під час відновлення бази даних. Ця паралельна обробка поштових скриньок допомагає скоротити час, необхідний для відновлення та збереження поштових скриньок із пошкодженої або пошкодженої бази даних Exchange на сервері PST, Office 365 або Live Exchange. Кількість поштових скриньок, які програмне забезпечення обробляє одночасно, залежить від доступної оперативної пам’яті вашого комп’ютера. Ви можете зупинити обробку поштової скриньки, видаливши її з черги. Проте програмне забезпечення надає вам можливість відновити відновлення видаленої поштової скриньки після обробки та збереження решти поштових скриньок.
Програмне забезпечення Stellar Phoenix Mailbox Exchange Recovery надає можливість змінювати пріоритет поштових скриньок для експорту в PST, Live Exchange або Office 365. Ви можете вибрати, скасувати вибір або ввести номер у черзі пріоритетів, щоб перемістити та обробити певні поштові скриньки спочатку або перед певну поштову скриньку. Це допомагає швидко відремонтувати важливі поштові скриньки.
Програмне забезпечення для відновлення бази даних Exchange забезпечує розширений попередній перегляд поштових скриньок і їх елементів. Функція вибіркового відновлення поштової скриньки дозволяє користувачам відновлювати потрібні поштові скриньки або елементи та зберігати їх у різних форматах. Користувачі можуть вибирати або скасовувати вибір окремої чи кількох поштових скриньок і поштових елементів відповідно до потреб відновлення.
Програма відновлення бази даних Microsoft Exchange ефективно відновлює всі випадково або навмисно видалені поштові скриньки. Завдяки потужним методам пошуку видалених даних програмне забезпечення Stellar Exchange Repair відновлює всі видалені елементи поштової скриньки, гарантуючи, що вам не доведеться стикатися з недоступністю поштової скриньки.
Інструмент відновлення Exchange також підтримує відновлення архівної поштової скриньки. Програмне забезпечення може відновлювати пошкоджені архівні поштові скриньки та зберігати їх у форматі PST, MSG, EML, RTF, HTML або PDF. Ви також можете експортувати архівні поштові скриньки безпосередньо в Office 365 або живий сервер Exchange.
Програмне забезпечення Stellar Phoenix Exchange Recovery дозволяє адміністраторам Exchange відновлювати пошкоджені загальнодоступні папки, що зберігаються у файлі EDB. Програмне забезпечення може зберігати відновлені загальнодоступні папки у форматі файлів особистих папок (.PST), щоб імпортувати їх безпосередньо в Outlook. Інструмент також може експортувати відновлені спільні папки безпосередньо на живий сервер Exchange або Office 365. Як передумова для цього вам потрібно буде налаштувати активного користувача сервера Exchange або Office 365 на сервері адміністратора, щоб дозволити експортувати дані до загальнодоступної папки на сервері. Крім того, для експорту поштових скриньок у загальну папку знадобляться повні дозволи на поштову скриньку та доступ до кореня загальної папки.
Інструмент відновлення поштової скриньки Stellar Exchange може експортувати відновлені поштові скриньки безпосередньо на живий сервер Exchange з мінімальним часом простою. Програмне забезпечення може підключати та експортувати одну або кілька поштових скриньок за допомогою профілю Outlook користувача, який має права адміністратора. Щоб експортувати відновлені поштові скриньки на живий сервер Exchange, потрібно надати відомості про контролер домену, де встановлено ваш «Active Directory». Програмне забезпечення для відновлення EDB надає вікно Map Mailboxes, де воно автоматично зіставляє поштові скриньки з поштовими скриньками Destination Exchange Server. Крім того, це дозволяє редагувати або вручну зіставляти поштові скриньки з обліковими записами користувачів на цільовому сервері Exchange. Щоб експортувати відновлені файли на живий сервер Exchange, використовуйте для сервера Exchange, щоб надавати повні права поштової скриньки відключеним поштовим скринькам.
Чи загрожує вам простой через пошкоджену, несправну або відключену базу даних Exchange? Ви можете розглянути процедуру відновлення сигналу набору, щоб надати користувачам тимчасовий доступ до поштової скриньки для безперервності роботи, створивши порожню базу даних Exchange (база даних сигналу набору/база даних відновлення). Далі ви можете відновити пошкоджену базу даних у серверній частині за допомогою Stellar Repair for Exchange. Програмне забезпечення надає потужне рішення для сканування пошкодженої або відключеної бази даних і експорту відновлених поштових скриньок у порожню гудку набору або базу даних відновлення на реальному сервері Exchange. Програмне забезпечення автоматично відображає поштові скриньки та експортує дані до відповідних поштових скриньок користувачів.
Програмне забезпечення для відновлення поштової скриньки Stellar Exchange допомагає експортувати відновлені поштові скриньки безпосередньо в Office 365. Воно забезпечує функцію зіставлення поштової скриньки, яка дозволяє експортувати відновлену поштову скриньку в потрібну поштову скриньку призначення в Office 365. Ви можете використовувати цю опцію для експорту однієї або кількох поштових скриньок до Office 365 кількома кліками. Все, що вам потрібно, це облікові дані профілю Outlook з правами адміністратора. Ви також можете встановити пріоритет під час експорту або застосувати розширені фільтри, щоб включити або виключити певні елементи електронної пошти з експорту в Office 365.
Програмне забезпечення для відновлення бази даних Exchange також містить функції для виконання пошуку eDiscovery у поштових скриньках, папках і елементах для певних електронних листів без відновлення повної бази даних Exchange або сервера. Ви можете відновити один елемент на основі різних критеріїв пошуку, наприклад «Кому», «Від», «Тема», «Копія», «Назва вкладення», «Тіло», «Тип елемента», «Важливість», «Дата». » тощо. Результати пошуку можна експортувати у формат PST, MSG, EML, HTML, RTF або PDF. Крім того, для подальшого спрощення пошуку можна використовувати такі налаштування, як «Точна відповідність» або «Будь-які критерії».
Окрім збереження відновлених даних у форматі PST, до якого можна отримати прямий доступ через Outlook, це програмне забезпечення для відновлення Microsoft Exchange також може зберігати відновлені файли у форматах MSG, EML, RTF, HTML і PDF. Ви також можете клацнути правою кнопкою миші на певному листі, щоб зберегти його окремо у форматі MSG, EML, HTML, RTF або PDF. Це означає, що ви отримуєте велику мобільність, щоб пересуватися та відкривати відновлені дані поштової скриньки в різних програмах.
Окрім звичайного відновлення файлів EDB, програмне забезпечення для відновлення бази даних Exchange тепер може працювати з файлами Unicode EDB. Це означає, що програмне забезпечення може відновити дані поштової скриньки будь-якою мовою. Ця функція спрямована на усунення несумісності для користувачів під час процедури відновлення.
Програма для відновлення Exchange допомагає зберегти «Контакти» відремонтованих поштових скриньок у форматі CSV. Адміністратори можуть скористатися прапорцем і вибрати контакти з усіх поштових скриньок, щоб зберегти їх у файлі CSV одним натисканням кнопки. Пізніше ви зможете імпортувати та переглядати контакти в Excel.
Програмне забезпечення для відновлення сервера Stellar Exchange полегшує збереження результатів сканування для легкого відновлення в майбутньому. Після завершення сканування результати сканування можна зберегти як зображення у файлі DAT у потрібному місці на жорсткому диску. Коли ви забажаєте попередньо переглянути та зберегти файли, це зображення можна завантажити назад у програмне забезпечення та продовжити процес.
Програмне забезпечення Stellar Repair for Exchange розумно розділяє великі поштові скриньки, що містять кілька сотень тисяч листів. Він обмежує збереження 10% максимальної кількості елементів, які можна зберігати в папці, як рекомендовано Microsoft. Після цього обмеження програмне забезпечення розділяє папку на іншу папку на основі дати й часу з таким самим ім’ям, а потім «__earlier.».
Програмне забезпечення Stellar Repair for Exchange дозволяє створювати поштові скриньки на Exchange, запускаючи програму на сервері Exchange або на локальному комп’ютері, який знаходиться в домені сервера Exchange і має права адміністратора. Важливо зауважити, що користувач повинен мати повні права доступу для експорту даних поштової скриньки.
Програмне забезпечення для відновлення Exchange надає опцію «Застосувати фільтр», щоб фільтрувати відремонтовані поштові скриньки, щоб автоматично включити або виключити певні елементи електронної пошти. Ви можете застосувати розширені фільтри, щоб включити або виключити небажані чи видалені електронні листи або елементи електронної пошти, надіслані/отримані протягом певного діапазону дат. У вас також є можливість виключити електронні листи, надіслані чи отримані через певні електронні адреси.
Доставка замовлення.
Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.
При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Термін постачання.
Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»).
У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.
Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.
Фізична доставка.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Умови доставки до відділень Нової пошти.
Залишити свій відгук