Autodesk Maya LT – це фахове рішення для тривимірного моделювання та анімації. Формуйте тривимірні об'єкти та сцени за допомогою інтуїтивно зрозумілих інструментів моделювання, створюйте реалістичні ефекти – від вибухів до симуляції одягу.
Основні можливості Autodesk Maya LT:
Основні переваги Autodesk Maya LT:
Порівняння випусків Autodesk Maya:
Maya | Maya LT | |
---|---|---|
3D-моделювання | ||
Інструментарій для створення скульптур | • | • |
Покращені робочі процеси моделювання полігонів | • | • |
Моделювання полігональних мереж і мереж згладжування | • | • |
Створення примітивів | • | • |
Инструменты создания сети | • | • |
Інструменти створення мережі | • | • |
Інструменти стоншення полігону | • | • |
Контури на основі ребер і кілець | • | • |
Робочий процес прискореного моделювання NEX | • | • |
Підтримка OpenSubdiv | • | • |
Інструменти симетрії на базі топології | • | • |
Інструмент Quad Draw | • | • |
Інструмент Multi-cut | • | • |
Інструмент для створення геометричних форм за допомогою пензлів | • | • |
Вибір фарби | • | • |
Обробка UV-текстур і текстурування | ||
Обробка UV-текстур | • | • |
UV-текстури, нормалі та колір для кожної вершини (CPV) | • | • |
Підтримка безлічі наборів UV-текстур | • | • |
Призначення окремих UV-координат кожному входженню | • | • |
Інтеграція функції Unfold3D (3D-розгортка) | • | • |
Кілька наборів/ кольорів для кожної вершини | • | • |
Інструмент 3D-малювання (текстура) | • | • |
Бібліотека для роботи з процедурними текстурами | • | • |
2D- і 3D-процедурні текстури | • | • |
Підтримка файлів PSD | • | |
Мапи передачі | • | |
Запікання текстур Turtle | • | • |
3D-анімація | ||
Паралельне обчислення оснащення | • | • |
Анімація по ключовим кадрам | • | • |
Редактори анімаційних кривих і діаграми ключів | • | • |
Шари анімації | • | |
Нелінійний редактор анімації Trax | • | |
Інструмент Set Driven Key | • | • |
Редаговане відстеження рухів | • | • |
Збереження й завантаження файлу анімації ATOM | • | |
Крапкові залежності | • | • |
Залежності мети | • | • |
Залежності орієнтації | • | • |
Залежності масштабування | • | |
Батьківські залежності | • | • |
Геометричні залежності | • | |
Залежності дотичності | • | |
Залежності дотичної | • | |
Залежності вектора полюса | • | • |
Повнофункціональна система анімації HumanIK | • | • |
Засоби Spline IK, Spring IK | • | |
Перенесення руху в анімації в реальному часі | • | • |
Розробка оснастки й анімація деформацій | ||
Деформатори Delta Mush | • | |
Нелінійний деформатор | • | • |
Деформатор Lattice (решітка) | • | • |
Деформатор Blend Shape (змішана форма) | • | • |
Деформатор Wrap (обгортання) | • | |
Деформатор Sculpt (скульптор) | • | |
Деформатор Soft Modification (м`яка зміна) | • | |
Деформатор Cluster (кластер) | • | |
Деформатор Jiggle (погойдування) | • | |
Деформатор Wire (каркас) | • | |
Деформатор крапки на кривій | • | • |
Деформатор Wrinkle (створення зморшок) | • | |
Деформатор текстур | • | • |
Деформатор зовнішнього контуру | • | • |
Скіннінг методом геодезичного зрощування вокселів | • | • |
Скіннінг методом використання градієнтної мапи (Heat Map) | • | • |
Інструмент розфарбовування ваг оболонки (Paint Skin Weights) | • | • |
Інструмент Substitute Geometry (заміна геометрії) | • | |
Система деформації Maya Muscle | • | |
Завдання послідовності кадрів | ||
Інструменти компонування й управління декількома камерами | • | |
Інструмент Sequencer Playlist (редагування підрізування) | • | |
Малювання в видовому екрані | • | |
Зберігання олівцевих штрихів | • | |
Позначки продуктивності | • | |
Видовий екран і затінення нового покоління | ||
Покращення в процесі розробки зовнішнього вигляду | • | • |
Перевизначення системи рендеринга видового екрану сторонніх розробників | • | |
Підтримка Microsoft DirectX 11 | • | • |
Ефекти модуля тонування в реальному часі DX11 | • | • |
Підтримка HLSL и CgFX | • | • |
Інструмент обходу | • | • |
Рендеринг та обробка зображень | ||
Механізм Arnold | • | |
Система векторного рендерингу | • | |
Апаратне вікно тонування | • | |
Система рендерингу Turtle | • | |
Система інтерактивного фотореалістичного рендеринга (IPR) | • | |
Інструменти HyperShade і Visor | • | • |
ShaderFX | • | • |
Управління кольором | • | • |
Модуль тонування для створення мультиплікації | ||
Нефотореалістичні стилі креслення | • | |
Пензлі Maya Paint Effects | ||
500 редагованих стандартних пензлів Maya Paint Effects | • | |
Інтерактивний попередній перегляд | • | |
Рендеринг результатів в mental ray | • | |
Моделювання анімації | • | |
Складні природні ефекти | • | |
Інструмент прив`язки поверхні | • | |
Інструмент залучення поверхні | • | |
Інструмент зіткнення поверхонь | • | |
Алгоритм колонізації простору | • | |
Динаміка та ефекти | ||
Процедурна платформа для створення ефектів Bifrost | • | |
Адаптивна піна в Bifrost | • | |
Інтерактивне моделювання в Bifrost | • | |
Адаптивний вирішувач Aero Solver в BiFrost | • | |
Відкритий процедурний граф для Bifrost | • | |
Технологія XGen Arbitrary Primitive Generator | • | |
Технологія Maya Fluid Effects | • | |
Технологія Maya Fur | • | |
Технологія Maya nHair | • | |
Технологія Maya nParticles | • | |
Технологія Maya nCloth | • | |
Динаміка твердих і аморфних тіл | • | |
Технологія Bullet Physics | • | |
Інтеграція з NVIDIA PhysX | • | |
Інструменти та інтеграція робочих процесів | ||
Створення сценаріїв MEL | • | • |
Сценарії на мові Python | • | |
Запис для користувацьких модулів, підключаємих за допомогою SDK | • | |
Створення призначених для користувача об`єктів Maya | • | |
Адаптація користувацького інтерфейсу для власних інструментів | • | |
Підтримка API Microsoft .NET | • | |
Завантаження сторонніх модулів та інструментів | • | |
Запис об`єктів і модулів за допомогою API-інтерфейсу Maya C++ | • | |
Створення інструментів користувацького інтерфейсу за допомогою середовища розробки Qt | • | |
API-інтерфейс Viewport 2.0 | • | |
Параметр експорту Send to Unity (Відправити в Unity) | • | • |
Параметр експорту Send to Unreal (Відправити в Unreal) | • | • |
Параметр експорту Send to Mudbox (Відправити в Mudbox) | • | • |
Інструмент для експорту гри | • | • |
Інтеграція з хмарою | • | |
Інтеграція 2D і 3D | ||
Функція Render Layer | • | |
Композитинг структури шарів рендеринга | • | |
Взаємодія з Apple Final Cut Pro в ході фінальної обробки | • | |
Взаємодія з Adobe Illustrator в ході фінальної обробки | • | • |
Інструменти управління даними та сценами | ||
Перегляд і редагування зв`язків вузла | • | |
Поділ сцен на більш дрібні | • | |
Групові вузли для користувацьких видів | • | |
Зміна модельованих даних без перестроювання | • | |
Формат платформи Alembic з доступом для читання/ запису | • | |
Інструменти збірки сцени | ||
Управління виробничими даними | • | |
Перемикання між уявленнями сцени | • | |
Застосування, анімація або внесення запитів на редагування | • | |
Відстеження перевизначень в збірках | • | |
Потужний API-інтерфейс для адаптації інструментів | • | |
Удосконалена робота з шляхами до файлів | ||
Користувацький інтерфейс редактора шляхів до файлів | • | • |
Виправлення розірваних шляхів до файлів | • | • |
Завдання шляхів до неіснуючих файлів | • | • |
Доступ до файлів за нестандартними шляхами | • | • |
Інтерфейс Maya Composite | ||
Додаткові інструменти для композитинга, обробки зображень | • | |
Середа 3D-композитинга | • | |
Інструменти ротоскопінга | • | |
Відтворення на базі диска | • | |
Підтримка шарів тонування | • | |
Композитинг на основі сценаріїв Python | • | |
Відстеження камери на професійному рівні | ||
Microsoft Windows | • | • |
Автоматичне відстеження 3D-камери | • | |
Підтримка операційної системи | ||
Windows | • | • |
Mac OS X | • | • |
Linux | • | |
Восковий олівець | ||
Малювання в видовому екрані | • | |
Зберігання олівцевих штрихів | • | |
Позначки продуктивності | • |
Доставка замовлення.
Компанія ТОВ «АЛЛСОФТ Україна», як постачальник програмного забезпечення з великим досвідом, прагне зробити процес придбання ліцензій максимально зручним і прозорим. У зв'язку з чим, нижче наведені основні типи продукції, що поставляється і терміни отримання ліцензій.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Поставка програмного забезпечення в електронному вигляді - Безкоштовно.
При електронній доставці на основі персональних даних покупця розробник створює ліцензійний ключ, який надсилається покупцеві за електронною адресою, , яка була вказана Вами при оформленні замовлення.
Термін постачання.
Строки поставки вказані для кожного продукту на його сторінці в каталозі. Популярні електронні ліцензії найчастіше поставляються відразу ж після отримання оплати за замовлення (миттєва доставка). Покупець отримує дані про ліцензії на свій email (можливе попадання даного листа в папку «спам» або «небажана пошта»).
У деяких випадках ліцензія може поставлятися протягом декількох днів або тижнів, в залежності від умов постачання кожного виробника.
Так само, у разі поставки товарів з-за кордону, варто враховувати національні свята виробника. Дані ліцензії іменні, для їх оформлення необхідні дані кінцевого користувача, які представник ТОВ «АЛЛСОФТ Україна» запитує у клієнта в форматі форми, що відправляється на електронну пошту клієнта. Відсутність або затримка відправки клієнтом даної інформації так само впливає на термін поставки. Можливі нюанси і виключення, які залежать від ліцензійної та фінансової політик виробника, які необхідно уточнювати в індивідуальному порядку.
Фізична доставка.
Доставка здійснюється тільки за передоплатою.
Умови доставки до відділень Нової пошти.
Залишити свій відгук